Algemeen Pensioenfonds

Eenvoudig beheer met Mijn Pensioenbeheer Online

Beheert u de pensioenregeling van uw relatie(s) bij Delta Lloyd Algemeen Pensioenfonds? Dan kunt u aan de slag met Mijn Pensioenbeheer Online. Met dit portaal kost de pensioenadministratie weinig moeite. Wijzigingen invoeren kan één voor één, of met grote aantallen tegelijk. Ook kunt u heel eenvoudig managementrapportages en andere handige informatie uit Mijn Pensioenbeheer Online halen.

Afspraken maken over uitbesteding van het pensioenbeheer

Spreekt u met uw relatie af dat u de pensioenregeling voor hem beheert? Dan ondertekent u samen de bewerkerovereenkomst. U krijgt dan via uw eigen account voor Mijn Pensioenbeheer Online toegang tot de pensioenregeling van uw relatie.

Uw voordelen op een rij

Met Mijn Pensioenbeheer Online kunt u:

  • iedere dag de laatste stand van de pensioenregeling bekijken inclusief aanspraken, kosten en documenten
  • wijzigingen één voor één of groepsgewijs invoeren
  • eenvoudig instellen wie wat mag binnen uw kantoor (inzien, wijzigen en/of goedkeuren)
  • de factuurinformatie direct downloaden voor uw relatie
  • de pensioenadministratie koppelen aan de salarisadministratie van uw relatie
  • zelf rapportages maken voor uw relatie.

Automatische verwerking van wijzigingen

De meeste wijzigingen verwerken wij automatisch voor u, zoals salarisaanpassingen en in- en uitdiensttredingen. Dat scheelt u veel tijd. Ook hebt u inzicht in de laatste stand van de pensioenregeling van uw relatie. Hebt u veel dezelfde soort wijzigingen? Dan kunt u die in één keer uploaden in een Excel-bestand. Dat kan een hoop werk schelen.

Wijzigingen in de salarisadministratie kunnen we ook automatisch laten klaarzetten in uw pensioenportaal via een koppeling met het salarispakket van uw relatie. We ondersteunen de pakketten van ADP, Afas, Exact en Nmbrs.

Benefits Plaza

Mijn Pensioenbeheer Online heeft ook een koppeling met Benefits Plaza. Maakt u gebruik van dit platform? Dan kunt u uw wijzigingen rechtstreeks doorgeven via dit platform. Ook wordt alle deelnemersinformatie dan automatisch bijgewerkt.

U bepaalt wie wat mag binnen uw kantoor

U kunt eenvoudig instellen wie wat mag bekijken en/of wijzigen in het portaal. Deze verantwoordelijkheden kunt u verdelen over meerdere personen.

Managementrapportages

U kunt zelf overzichten voor uw relatie genereren met de informatie in Mijn Pensioenbeheer Online, bijvoorbeeld een overzicht van alle deelnemers. Dat kan op het scherm, als CSV- of Excel-bestand. Zo kunt u uw relatie steeds op de hoogte houden. Een rapportage met uw bevindingen kan ook aanleiding zijn om in gesprek te gaan met uw relatie.

Sluiten
Sluiten