Algemeen Pensioenfonds

Een klacht indienen

Delta Lloyd Algemeen Pensioenfonds streeft naar meer dan tevreden (oud)deelnemers en relaties. Maar mocht er toch iets niet goed gaan, dan leren wij daar graag van. Daarom nodigen we u uit om uw ongenoegen over Delta Lloyd APF met ons te delen. We zullen ons uiterste best doen om uw klacht op te lossen. En om ervan te leren voor de toekomst.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Wilt u een klacht indienen? Dan kunt u het online klachtenformulier invullen. 
Wilt u liever per e-mail een klacht indienen? Mail dan naar klantenservice@deltalloydapf.nl. U kunt ook een brief sturen naar het volgende adres:

Delta Lloyd Algemeen Pensioenfonds
t.a.v. Klantenservice
Postbus 94628
1090 GP Amsterdam

Wilt u uw klacht per e-mail of per brief aan ons melden?

Vermeld dan altijd de volgende gegevens.

  • Uw naam
  • Naam van de organisatie (indien u de klacht namens uw werkgever indient)
  • Uw deelnemersnummer of werkgeversnummer
  • Adres
  • Postcode
  • Woonplaats
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer (overdag)
  • Omschrijving van uw klacht 

Wanneer kunt u antwoord verwachten?

Wij streven ernaar om uw klacht binnen tien werkdagen op te lossen. Soms is dat niet haalbaar en spreken we een andere termijn met u af.

Niet tevreden over het resultaat?

Voor elke klacht zoeken wij naar de beste oplossing. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de oplossing die wij u bieden. Dan kunt u binnen zes weken na onze reactie bezwaar maken tegen de oplossing.

U kunt uw bezwaar mailen naar klantenservice@deltalloydapf.nl. U kunt ook een brief sturen naar het volgende adres:

Delta Lloyd Algemeen Pensioenfonds
t.a.v. Klachten- en geschillencommissie
Postbus 94628
1090 GP Amsterdam

Wij vragen u daarbij de volgende gegevens te vermelden:

  • Uw naam
  • Naam van de organisatie (indien u de klacht namens uw werkgever indient)
  • Uw deelnemersnummer of werkgeversnummer
  • Adres
  • Postcode
  • Woonplaats
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer (overdag)
  • Omschrijving van het bezwaar en een kopie van de oplossing waarmee u het niet eens bent.
  • Uitleg waarom u het niet eens bent met de oplossing
  • Feiten en omstandigheden die u van belang vindt

Wanneer kunt u een antwoord verwachten?

De klachten- en geschillencommissie van Delta Lloyd Algemeen Pensioenfonds doet onderzoek naar de feiten en legt haar oor te luister bij de verschillende partijen. Zij doet binnen twee maanden een onderbouwde uitspraak over uw bezwaar. 

Sluiten
Sluiten